Hahahh

Här sitter jag nu igen med kaffet vid min sida, dock inte hemma som det så ofta brukar vara - utan denna gång befinner jag mig inom skolans väggar. I restaurang Viljan närmare bestämt.

Detta betyder också att en halv klass har tillgång till massor med bärbara datorer. Detta i sin tur leder såklart till ett virrvarr av olika youtubefilmer som spelas från alla håll och kanter.

Allt detta pågår medans ettorna springer runt inne i köket och febrilt försöker få ihop några matlådor.
Det kan inte vara kul att arbeta 30 stycken tillsammans. De som verkligen vill bli något kan knappt få chans att visa det. Eller det är väl vad jag själv tror.

Våran Hotell & Restaurangklass som 2009, tar studenten var från början ett gäng på 18.
Över alla åren har det liksom bara försvunnit mer och mer folk. Men vi ser det bara en fördel. Om alla är närvarande dvs.

Kaffet är slut, filmerna fortsätter och alla sitter bara och väntar på klartecken.
Klartecken att få springa ner till matsalen. Palt.


Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-10 @ 11:53:12
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-10 @ 12:42:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0