2 månader & 1 vecka

Så länge har ni klarat er utan mig, i bloggarnas värld dvs...

För tillfället sitter jag här i min otroligt varma stol med en kopp.....
..vänta nu!
så här brukade jag väl inte skriva? :I

Nåväl, Livet knallar på och sportlovet, backen & skoter med familjen är en topp prioritet då man varken har haft tid eller orken till att göra något sådant pga väder eller kläder. Peppar peppar.

Varför väljer jag då nu att skriva ett till synes obetydligt inlägg i min blogg, klockan halv 2 på natten till torsdag, den 5 mars?

Det undrar jag också..

Knasigt värre - med LÖKSMAK, Zing Zang _-_-_-

Får försöka göra det bästa av vad som kvarstår av detta sportlov.

Whats new?
_Fyra_ veckor kvar i skolan, informellt. - plugga har jag aldrig haft sisådär svårt för, det kan jag inte påstå.
Men att tycka om det är en helt annan femma.

Hoppas det kan komma något positivt från denna abrupta nytändning och att jag förhoppningsvis orkar ge er en relfektion på livet någon gång här & där.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0