Torsdag! (77)

Hej hallå, Nedstämd is back.

Som de flesta säkert har förstått har jag pga vissa personliga skäl gått och blivit smått kär, eller beroende, av WoW.
Fan, Fan, Fan.. Men denna gången vet jag i allafall vad jag tänker göra med mitt liv istället för att bara sitta insnöad tillsammans med datorn, Kaffet & bullarna..
För övrigt sitter jag nu med just dessa tre saker nära till hands och mår utomordentligt gott just nu. Med glada småraska steg gick jag hem med vetskapen om att jag faktiskt har sovmorgon till 12.10 då vi har bad, och sedan slutar vi för veckan.

Ja, så tiden har gått fort, nu är det snart tre veckor kvar tills jullovet och inte alls långt kvar till diverse vinteraktiviteter så som skoter, backen & åka pulka bakom huset med systrarna bus.

Vi har just nu, som ni säkert märkt om ni läst mina skolkamraters bloggar (om de nu skriver om sådant), väldigt mycket i skolan just nu. inom loppet av 1-2 veckor ska vi ha minst 4 arbeten klara och gjorda. Inte de minsta heller.

Föresten så pratade jag med Elisabeth idag, om "Pia's" prov som hon så vackert gav hela klassen G på. Man kan undra hur hon tänker, och detta måste jag säga att Elisabeth höll med om. Sånt förakt hade hon visst så det hade varit bäst att anmäla händelsen till rektorn och låta henne ta det vidare.

Nog för att jag, och fler med mig blev besvikna men det är nog här den sanna Mattias träder fram och försöker komma med förslag. Ja, man skulle nog kunna teckna det som en förvirrad pojke med två stycken personer på varsin sida av axlarna.
Ska man gå till rektorn och få svar på tal? Eller..
Skita i det och hoppas på det bästa, gällande betygen?

Delade känslor och tankar kring detta må jag säga inte är ovanligt, gällande mig.
Ska jag? Ska jag inte?
Ångesten vad andra ska tycka och tänka, men samtidigt har man blivit skolad att man ska stå upp för sig själv och vara den sanna personen istället för att försöka vara någon man inte är.

Nej, nu tog kaffet slut och detsamma med inlägget.

Krya på dig Jimmy_vattenkoppspojken_92


Kommentarer
Postat av: Camilla

haha jasså? Det var väl inge ovanligt att Pia bara ger G :p Tss : ) Hoppas ni har det bra, snart studenten för er :D Kul :D

2009-03-05 @ 02:33:09
URL: http://http://camiiillaa.blogg.se/lundstig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0