SPAGHETTI E GOTT

Hej,
Till att börja med måste jag försöka be om förlåtelse gällande min uppriktigt sagt urkassa uppdatering. Men det har varit riktigt mycket i skolan med nationella och allmänt slöande hos Mr Larsson.
Som ett försök till att ge tillbaka ska jag med glädje inom de närmsta dagarna ta emot förfrågningar och förhoppningvis kunna svara / hjälpa till med.. Just bloggar, bloggen och bloggning i allmänhet.

Helgen avnjuts i det vintervackra Boden i min ensamhet då min bror tar bussen hem om en stund.
Just nu pendlar jag mellan mitt kök och "vardagsrum" då jag försöker att få ihop en pastarätt med blåmögelostsås samtidigt som bloggningen pågår.

Konstigt det där, att när det blir helg och man verkligen försöker slappna av så hittar man saker som man inte hunnit se i sin annars så hektiska vardag. Kanske ett dåligt exempel eftersom jag inte direkt är en väldigt aktiv 18- åring.. Men ni fattar nog.

5 minuter senare...

Så, nu är man på banan igen, snart mat & ett avsnitt av den kritiker-rosade kriminalserien Höök. Underbart bra måste jag säga. Svt har gjort det igen!
Lite efter som vanligt då det är sista avsnitten på säsong 2 jag ser. :)





Kommentarer
Postat av: aetlol

kan förstå att du har det lite körigt nu med wotlk osv, men TÄNK PÅ DINA LÄSARE. VISAS KANSKE INTE SITTER OCH NOLIFAR I NÅT MMO OCH VILL HA NÅT ATT LÄSA!

2008-11-16 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0