Obama

Ja, ingen har väl kunnat missa det faktum att USA nu har en mörkhyad president vid namn Barack Obama.
Det blev ett lyckligt slut på racet mellan Mcain & Obama kan man väl säga. Om du fråga mig iallafall.


---

Idag hade vi gruppbyte angående köket och hippsvipps fann man oss från varmköket i serveringskläder.
efter en snabb koll i bokningshäftet där antalet 72 lyste upp hela sidan kom den "där igen. Magsmärtan, som växte för var sekund, men vafan det fanns ingen anledning till att deppa ihop och just idag handlade allting om att hjälpa varandra.
Cirka 20 gäster var hade vi tillslut och allting fungerade perfekt.

Man ska då ha i baktanke att både Emmelie & Rasmus serverade med 38-39 graders feber samt att jag har körtelfeber fortfarande. Lina var den enda heltaggade och hon hjälpte oss styra upp allting. Happy day.

Så nu sitter man här igen, som den loosern man är framför datorn, med kaffet i hand och "Nytt inlägg" knappen framför sig, herregud.. Trodde aldrig jag skulle säga det men det börjar nästan bli lite av en addiction att skriva ner sina tankar och händelser från dagen som gått.

Läste dock nyss en 47- årig kvinnas blogg där hon nämnde att hon skrev 7 inlägg i snitt om dagen, detta är helt ofattbart och helt utanför mina gränser. Kan bara ta av mig hatten och buga. Dock kanske det kan bli lite väl mycket, tror knappast att läsarna man har sitter och lusläser alla inlägg, även fast man alltid kan hoppas.

٩(●̮̮̃•̃)۶ B.Obama ٩(●̮̮̃•̃)۶

Tack och hej, Obamagrej!
/Mattias

Kommentarer
Postat av: Antonia

ledsen att jag inte kom idag : /

2008-11-05 @ 17:32:33
URL: http://antoniiasvaa.blogg.se/
Postat av: sebb

hej (maff)(e)(lite)

2008-11-05 @ 21:29:40
URL: http://sebbelindgren.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi gjorde ett riktigt bra jobb idag! Stor eloge till er! Vi kör lika bra nästa gång. Eller nej vänta, ÄNNU BÄTTRE!

2008-11-05 @ 23:25:26
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0