No thanks

Så var det dags igen, bloggen låg här på startsidan och som vanligt kändes det dumt att inte skriva någonting. Även fast jag många gånger ignorerar det och fortsätter till - vad jag nu skulle göra då, sidan.

Ja, och så kom dagen som är kanske den mest ångestladdade skoldagen denna hösttermin. Barn & Fritid, tillsammans med Hotell & Restaurang ska såklart ha nationella prov i Svenska B.
Tillsammans ska alltså dessa två klasser samsas i en skrivsal på x antal kvm i circus 3 timmar för att skriva en essä, argumenterande text, ett brev osv.. Alltså någonting jag borde se fram emot. Jag är nämligen en självutnämnd skrivare, om jag nu får uttrycka mig på det viset. Jag är alltså inte en sådan person som gillar att stå framför en hop för att snacka en massa skit om något man egentligen inte brinner för, typ talet som hör till nationella provet.

Och ja, det borde gå fint detta, jag känner att det inte lär vara världens lättaste men inte heller den svåraste "uppgiften" vi fått.
Dessutom är det vi får efteråt så otroligt mycket bättre, nämligen två hål i veckan. Eller ja, inte jag då som precis börjat läsa Matte B tillsammans med min kompanjon Sebbe.

Nog om det, Hanna tyckte tydligen verkligen om att bli utmanad, för nu har hon utmanat mig tillbaka med en nästan identisk utmaning som jag själv nyss dragit ut över cyberspace. Därför har jag valt att bara lägga till 2 punkter då det är _7_ denna gång och inte 5, men eftersom ni vet de andra 5... Ja, ni förstår principen.

6. Jag var en obotlig tjejtjusare i mina yngre dagar, dock trappats ner på den fronten.. tyvärr?
7. Äggröra, det är nog den mest underbara frukost, lunch, middagsrätten som finns.. Om den fattige studenten får prata för sig själv.


Kommentarer
Postat av: aetlol

tycker du slackar på rätt ordenligt, satt just och klurade på lite med matte e

2008-11-11 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0