Måndagsångest

Känner du igen dig?
stressen börjar krypa sig nära inpå en under söndagskvällen och ju mer man tänker på allt man inte gjort som man verkligen hade behövt, blir den där klumpen i magen bara större och större.

Själv vaknade jag med ett ryck imorse och insåg att jag hade minst två timmars intensivt pluggande innan våran sovmorgon är över och Servering C lektionen kör igång med dunder och brak efter ett lov, med prov. Fy.
Trevade mig utomordentligt tarftligt runt tills jag hittade pappren på nattduksbordet.
Läste första frågan, andra och skummade igenom resten på någon minut. Vilken lycka, skiten var enkel, detta kunde en morgontrött Mattias konstatera, alltså måste det verkligen vara enkelt.

Så nu sitter jag här och njuter av mitt kaffe och firar lite sådär för mig själv.
Kaffe ja, det är precis det provet handlar om...
Olika kaffesorterna är Liberica, Robusta & Arabica... osv

Ja, eftersom jag endast varit vaken i någon timme tar inlägget slut här för nu.

xoxo
/Mattias

Kommentarer
Postat av: sebb

liberica is the shit

2008-11-03 @ 09:03:42
URL: http://sebbelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0