Laktosfria mjölkprodukter och 1 meter snö, tack

På ett kick var även denna helg slut utan att man hunnit göra något av det man borde ha gjort. Synd.

Måste nog medge att hur mycket jag än vill blogga varannan minut så lyckas det inte. Varför vet jag inte men det strävar emot, och denna känsla kryper enda in i benmärgen.

Som sagt, helgen är över och nu dyker man in till en ny vecka med fruktansvärt mycket att göra i skolan. Matte B oroar mig nog mest för tillfället, inte för att jag är efter på något sätt, snarare för att jag på något sätt inte alltid har alla hästar hemma när jag utför talen. Alltså rätt uträkning men fel svar, vilket kan hända de bästa, kunde bara få hända mig lite mer sällan.

För övrigt har jag nu efter att en stressad morgon där en tallrik yoghurt var inblandad, så otroligt ont i magen. Smärtorna har nog inte varit såhär sedan förra gången man hade magsjukan. På tal om det hörde jag att just magsjukan har börjat härja i hus och hem lagom till sista veckorna i skolan då man absolut inte har råd att bli sjuk. Trevligt.

Om jag nu har några läsare från södra sverige kan jag upplysa er om att det är just nu är en mindre snöstorm utan för fönstret här i skolan, där jag nu sitter på Alkoholhanterings lektionen med inte direkt mycket att göra.

Tror bestämt att jag tänker avsluta inlägget med en vanlig fras jag använder ofta efter laktosintag,
aaaaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0