God morgon!

Såja, nu sitter man här igen för sista dagen på lovet med kaffet i hand. Man skulle kunna tro att fingrarna glöder då det snart är skola och både nationella-prov samt prov i dittan & dattan. Men nej mormor där tar du fel.
Tråkigt nog har jag någon konstig gen som får mig att på ett mycket zombieaktigt sätt skita i alla studier även fast jag vet att det tar maximum 1 timma per dag. Vilket inte alls är mycket med tanke på att det har blivit betydligt mer datorsittande.

Idag, söndag bär det av mot Boden igen, men denna gången utan bmwn. :'(
Kände att den kunde få vila upp sig i garaget och få andas frisk Vuollerimluft istället för att stå allt för nära skolan och chanserna till vandalism.
Dock måste det vara något speciellt med bilar i Boden, har nämligen aldrig sett en trasig eller misskött bil. Har heller inte sett någon vandaliserad. Alltså är det något heligt med dessa skrothöger på fyra hjul.
Sen är det väl jag som är lite misstänksam som vanligt, som jag är mot det mesta som jag nämnde i det förra inlägget.

Igår, Allhelgona avslutade vi "helgen" med en riktig klassiker. The Shining, från 1980 med jack nicholson i spettsen.
Kanonrulle som var mest underhållande då det verkligen var sjukt bra spelat av samtliga skådespelare.
5 av 5 toasters.

Snart bär det av mot Boden då mor min ska köpa sängar på Mio innan de hinner stänga.

Haregött
/Mattias

Kommentarer
Postat av: sebb

oooo . tomt utanför din lägenhet

2008-11-02 @ 15:39:08
URL: http://sebbelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0