Zamg!

Hej där!

Helt otroligt, det har hänt igen... Jag har officiellt blivit världens sämsta bloggare, eller iallafall bodens sämst... Eller, ja.. sämsta uppdateraren.

Inte för att jag är uppe i något slags rekord, eller på något sätt strävar mot ett. Men detta har nog varit ett himla dumt beslut.

Sitter nu redo med kaffet bredvid mig och en del att skriva så håll till godo.

Något jag på senare tid har snappat upp är att det inte är så otroligt bra närvaro i klassen, inga namn nämda och ska inte börja svartmåla någon, men det är bara så otroligt drygt, ansvarslöst och inte minst så förstör det bara för oss andra samt han/hon/det. skärpning nu!

Jag må vara en riktig datornörd när allt kommer omkring men icket hoppar jag över skolan för detta. Datorn är något jag kan fippla med när jag väl har gått ut mitt sista år här på gymnasiet, men att behöva betala flera hundratusen för att ta nya klasser, bara för att man inte orkade gå upp just "den där" morgonen.

Inte direkt hänt något annat i mitt så annars fartfulla liv... äsch, det här sket sig.
Bättre att försöka skriva om något när jag känner för det, alltså förhoppningsvis imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0